გადამზიდველის კაბინეტი (გკ) – არის პორტალი, რომელიც ავრცელებს შეკვეთებს ოპერატორებს შორის ონლაინ რეჟიმში. AsstrA-ს ექსპედიტორები ათავსებენ შეკვეთებს გკ-ში, რომლებიც მიუწვდომელია სხვა საიტებზე ან ბირჟებზე.
გადამზიდველის ოფისი:
- ტვირთის სწრაფი ძებნა: ყოველდღიურად 500 ახალი შეკვეთა.
- ექსპედიტორთან ჩატი საშუალებას გაძლევთ სწრაფად გაარკვიოთ შეკვეთის დეტალები ონლაინ.
- დროის დაზოგვა მანქანების დისპოზიციების ყოველდღიურ მიწოდებაზე *
- დატვირთვისა და გადმოტვირთვისას უქმად დგომის შემცირებული დრო: საწყობის თანამშრომლები წინასწარ ეცნობიან მანქანების ჩამოსვლის გრაფიკს *
- დავების აღმოფხვრა: თვალთვალის წყალობით, ორივე მხარეს აქვს იგივე ინფორმაცია *
- ბიუჯეტის დაგეგმვა პერსონალური გადახდის გრაფიკით (ფუნქცია დამუშავების პროცესშია).
"გადამზიდავ კაბინეტში" რეგისტრაციისთვის გამოიყენეთ ელექტრონული ფორმა
დამატებითი ინფორმაცია
-
მიზანი "მიმწოდებლის კაბინეტი"
"მიმწოდებლის კაბინეტი"-ის შემუშავებისა და დანერგვის მთავარი მიზანია ტრანსპორტის პროვაიდერებისა და AsstrA-Associated Traffic AG ჯგუფის ერთობლივი მუშაობის ავტომატიზაცია, ხარისხისა და გამჭვირვალობის გაუმჯობესება.
რუტინული ოპერაციების ავტომატიზაციისა და სისტემების ინტეგრაციით, "მომწოდებლის კაბინეტი" აუმჯობესებს ბიზნეს პროცესების ეფექტურობას, ამცირებს ხარჯებს და ზრდის სატრანსპორტო და ლოგისტიკური პარტნიორის პერსონალის პროდუქტიულობას. ეს აუმჯობესებს სამუშაო პროცესებს, ზრდის განმეორებადი მოქმედებების სიზუსტეს და სიჩქარეს, ქმნის დამატებით შესაძლებლობებს ადაპტური დაგეგმვისთვის. სატრანსპორტო მომსახურების პარტნიორი პროვაიდერები იღებენ ინფორმაციას AsstrA-ს ტვირთბრუნვის შესახებ, მათ შეკვეთებთან და შესაბამის ელექტრონულ დოკუმენტებთან მიმართებაში. შეკვეთის მონაცემებზე წვდომა შესაძლებელია მსოფლიოს ნებისმიერ წერტილში და ნებისმიერი ავტორიზებული მოწყობილობიდან.
-
"მიმწოდებლის კაბინეტის" გამოყენების უპირატესობები
AsstrA სთავაზობს სატრანსპორტო პარტნიორებს გამოიყენონ "მიმწოდებლის კაბინეტი" შესყიდვებისა და შეკვეთების მართვის ბიზნეს პროცესების ოპტიმიზაციისთვის.
ტვირთის შეთავაზება:
- ტვირთის განთავსება AsstrA-ს სპეციალისტების ყველა დეპარტამენტიდან და რეგიონიდან.
- წვდომა ყველა რეალურ ტვირთზე რეალური კლიენტებისგან.
- შეიყვანეთ ტარიფები და მანქანის მონაცემები რეალურ დროში.
- პარკის მოსახერხებელი დაგეგმვა, დაგეგმილ დატვირთვებზე წვდომის გამო.
- შეკვეთის დადასტურება ერთი დაწკაპუნებით.
- თავისუფალი ტრანსპორტის ხელით შეყვანა და მისთვის თავისუფალი ტვირთის ავტომატური შერჩევა.
- AsstrA-სთან ერთად ტვირთის ავტომატური შერჩევა უკან დასაბრუნებელი მარშრუტისთვის.
დროის მენეჯმენტი და ხარჯების შემცირება:
- სპამის არ არსებობა და არასაჭირო მიმოწერა, შეკვეთის დეტალები ავტომატურად შეიტანება/იცვლება.
- Track&Trace მობილური აპლიკაციის გამოყენება GPS-ის არარსებობის შემთხვევაში.
- GPS მონიტორინგის „მიმწოდებლის კაბინეტთან“ ინტეგრაცია, სტატუსების წარდგენის დროის შემცირება.
- ყველა მონაცემის უსაფრთხო შენახვა სერვერებზე.
- თქვენი თანამშრომლების პორტალზე წვდომის პირადი კონტროლი.
- სწრაფი ჩატი AsstrA-ს სპეციალისტთან.
მომსახურება და ანგარიშის გადახდა:
- მიიღეთ ანგარიშები დასრულებული გადაზიდვების შესახებ
- დასრულებული გადაზიდვებისთვის ინვოისების გაცემა.
- გამჭვირვალე გადახდის გრაფიკი.
სასიამოვნო გამოყენება!
Enjoy!
დასვით კითხვები და მიჰყევით სიახლეებს მესინჯერებში:
მობილური აპლიკაცია TRACK&TRACE მძღოლებისთვის
შექმნილია სატრანსპორტო მარშრუტის თვალყურის დევნებისთვის და მონაცემების გადასაცემად მიმდინარე კოორდინატებზე და მნიშვნელოვან მოვლენებზე.
შეგიძლიათ ჩამოტვირთოთ აქ:
-
"მიმწოდებლის კაბინეტი"-ის შემუშავებისა და დანერგვის მთავარი მიზანია ტრანსპორტის პროვაიდერებისა და AsstrA-Associated Traffic AG ჯგუფის ერთობლივი მუშაობის ავტომატიზაცია, ხარისხისა და გამჭვირვალობის გაუმჯობესება.
რუტინული ოპერაციების ავტომატიზაციისა და სისტემების ინტეგრაციით, "მომწოდებლის კაბინეტი" აუმჯობესებს ბიზნეს პროცესების ეფექტურობას, ამცირებს ხარჯებს და ზრდის სატრანსპორტო და ლოგისტიკური პარტნიორის პერსონალის პროდუქტიულობას. ეს აუმჯობესებს სამუშაო პროცესებს, ზრდის განმეორებადი მოქმედებების სიზუსტეს და სიჩქარეს, ქმნის დამატებით შესაძლებლობებს ადაპტური დაგეგმვისთვის. სატრანსპორტო მომსახურების პარტნიორი პროვაიდერები იღებენ ინფორმაციას AsstrA-ს ტვირთბრუნვის შესახებ, მათ შეკვეთებთან და შესაბამის ელექტრონულ დოკუმენტებთან მიმართებაში. შეკვეთის მონაცემებზე წვდომა შესაძლებელია მსოფლიოს ნებისმიერ წერტილში და ნებისმიერი ავტორიზებული მოწყობილობიდან.
-
AsstrA სთავაზობს სატრანსპორტო პარტნიორებს გამოიყენონ "მიმწოდებლის კაბინეტი" შესყიდვებისა და შეკვეთების მართვის ბიზნეს პროცესების ოპტიმიზაციისთვის.
ტვირთის შეთავაზება:
- ტვირთის განთავსება AsstrA-ს სპეციალისტების ყველა დეპარტამენტიდან და რეგიონიდან.
- წვდომა ყველა რეალურ ტვირთზე რეალური კლიენტებისგან.
- შეიყვანეთ ტარიფები და მანქანის მონაცემები რეალურ დროში.
- პარკის მოსახერხებელი დაგეგმვა, დაგეგმილ დატვირთვებზე წვდომის გამო.
- შეკვეთის დადასტურება ერთი დაწკაპუნებით.
- თავისუფალი ტრანსპორტის ხელით შეყვანა და მისთვის თავისუფალი ტვირთის ავტომატური შერჩევა.
- AsstrA-სთან ერთად ტვირთის ავტომატური შერჩევა უკან დასაბრუნებელი მარშრუტისთვის.
დროის მენეჯმენტი და ხარჯების შემცირება:
- სპამის არ არსებობა და არასაჭირო მიმოწერა, შეკვეთის დეტალები ავტომატურად შეიტანება/იცვლება.
- Track&Trace მობილური აპლიკაციის გამოყენება GPS-ის არარსებობის შემთხვევაში.
- GPS მონიტორინგის „მიმწოდებლის კაბინეტთან“ ინტეგრაცია, სტატუსების წარდგენის დროის შემცირება.
- ყველა მონაცემის უსაფრთხო შენახვა სერვერებზე.
- თქვენი თანამშრომლების პორტალზე წვდომის პირადი კონტროლი.
- სწრაფი ჩატი AsstrA-ს სპეციალისტთან.
მომსახურება და ანგარიშის გადახდა:
- მიიღეთ ანგარიშები დასრულებული გადაზიდვების შესახებ
- დასრულებული გადაზიდვებისთვის ინვოისების გაცემა.
- გამჭვირვალე გადახდის გრაფიკი.
სასიამოვნო გამოყენება!
Enjoy!
დასვით კითხვები და მიჰყევით სიახლეებს მესინჯერებში:
მობილური აპლიკაცია TRACK&TRACE მძღოლებისთვის
შექმნილია სატრანსპორტო მარშრუტის თვალყურის დევნებისთვის და მონაცემების გადასაცემად მიმდინარე კოორდინატებზე და მნიშვნელოვან მოვლენებზე.
შეგიძლიათ ჩამოტვირთოთ აქ: