ანა სმირნოვა
დიმიტრი კრილოვი
AsstrA-Associated Traffic AG არის ინტეგრირებული ლოგისტიკური გადაწყვეტილებების საერთაშორისო პროვაიდერი. 28 წლის განმავლობაში, მომხმარებლები მთელს მსოფლიოში ენდობიან AsstrA-ს მათთვის საჭირო ლოგისტიკური საკითხების გადაწყვეტაში. რაც განპირობებულია უწყვეტი განვითარებით, ინოვაციებისადმი ერთგულებით, მდგრადი ლოჯისტიკით და სოციალური და გარემოსდაცვითი პასუხისმგებლობით.
Asstra-ს მდგრადი განვითარების სტრატეგია 2030 წლამდე მოიცავს მუშაობას ოთხ სფეროში: ემისიების შემცირება, ბიზნესის ეფექტურობის გაუმჯობესება, სოციალური განვითარება და კორპორატიული პასუხისმგებლობა.
„2030 წლისთვის AsstrA-ს მიზანია 2021 წელთან შედარებით ჰაერში მავნე გამონაბოლქვის 50%-ით შემცირება. ამ მიზნით გამოიკვეთა შემდეგი ამოცანები: ინტერმოდალური ტრანსპორტის პრიორიტეტიზაცია, ბიოსაწვავი და ელექტრიფიკაცია. ჩვენ ვგეგმავთ სარკინიგზო და საზღვაო ტრანსპორტის წილის გაზრდას, რადგან ტრანსპორტის ეს სახეები აწარმოებენ ყველაზე ნაკლებ გამონაბოლქვს კილომეტრზე და ტვირთის ერთეულზე. 2024 წლისთვის სარკინიგზო და საზღვაო ტრანსპორტი ჩვენი ტვირთ-ბრუნვის 10% და 25% იქნება შესაბამისად. ასევე დაგეგმილია მოწინავე მენეჯმენტის სისტემის დანერგვა, რომელიც საშუალებას იძლევა რეალურ დროში თვალყურის დევნების და ლოგისტიკური ოპერაციების ოპტიმიზაციას“, - ამბობს ანა სმირნოვა, IPL AsstrA UK-ის ხელმძღვანელი.
„ეკოლოგიურ ბიზნეს მოდელზე უსწრაფესი გადასვლისთვის ლოჯისტიკურმა კომპანიებმა უნდა გადაწყვიტონ შემდეგი ამოცანები. პირველი, განსაზღვრეთ გარემოზე ზემოქმედების შემცირების გზები მომხმარებლისთვის ზიანის მიყენების გარეშე. მეორეც, აუხსნას თანამშრომლებს გარემოსდაცვითი პრაქტიკის ღირებულება. ასევე პროგრესის გაზომვის ინდიკატორებისა და სიხშირის დადგენა“, - წერს დიმიტრი კრილოვი, AsstrA-ს მდგრადი განვითარების მენეჯერი. „ჩვენ ვზრუნავთ, რომ AsstrA-ს თანამშრომლები იყვნენ სრულად ინფორმირებული და გაწვრთნილი ეკოლოგიური გადაწყვეტილებების მისაღებად და ეს საბოლოოდ აახლოებს კომპანიების ჯგუფს მიზნების მიღწევასთან. როდესაც ეს შესაძლებელია, ჩვენ ვამცირებთ მანქანის ცარიელ გარბენს და ვირჩევთ მარშრუტებს, რომლებიც მინიმუმამდე ამცირებენ CO2-ის გამოყოფას. AsstrA გადამზიდავების ცარიელი გადაადგილება დაახლოებით 11%-ია, რაც ევროკავშირის საშუალო მაჩვენებელზე ნაკლებია“, - დასძენს დიმიტრი კრილოვი.
ავტორი: ანეტა კოვალჩიკი.