მიგელ სალასმა
პატრიკ რიჩარდსონი
AsstrA IPL-ის გუნდმა წარმატებით ჩამოიტანა მძიმე ტექნიკა ესპანეთიდან პოლონეთში.
ჩატვირთვის პორტი: ესპანეთი, ბილბაოს პორტი და ხიჰონის პორტი
ჩაშვების პორტი: პოლონეთი, გდანსკის პორტი
დარგი: ნავთობ-გაზი
მიწოდების მოცულობა: სულ 7 ერთეული / 7,878.36 მ³ / 1,032.07 Mt / 827 Mt
ერთეულის მაქსიმალური წონა.
Asstra-ს გუნდი: IPL განყოფილება
ყველაზე მძიმე და მოცულობითი ტვირთი: სარეცხი კოშკი, რომლის ზომებია 94,42 x 8,00 x 7,87 მეტრი და იწონის 827 ტონას
3 ერთეული (დეაერატორის ავზი) ზომები 21,91 x 5,90 x 4,75 მეტრი და წონა 61,02 ტონა (თითოეული დეაერატორის ავზი)
3 ერთეული (დეაერატორის სარქველი), ზომები 4.70 x 2.95 x 2.98 მეტრი და წონა 7.40 ტონა (თითოეული დეაერატორის სარქველი)
AsstrA-ს გუნდმა მიიღო ტვირთი ბილბაოში და შემდეგ ხიხონში (FOB პირობებით), რის შემდეგაც ისინი დატვირთეს Fairmaster-ის ძრავიან გემზე.
ბილბაოს პორტში 6 ერთეული ტვირთი პორტის MAFI-ის როლ-ტრეილერიდან გადატვირთეს Fairmaster ძრავიან გემზე გემის ამწის გამოყენებით. გემი შემდეგ ესპანეთის სანაპიროს გასწვრივ დასავლეთისკენ გაემართა ხიჰონის პორტამდე. ბილბაოდან ხიხონამდე მგზავრობის დრო მხოლოდ 10 საათი იყო. მას შემდეგ, რაც გემი ხიხონში ჩავიდა, AsstrA-ს გუნდმა ჩატვირთა სარეცხი კოშკი Faimaster-ის გემზე ორი სინქრონული ამწევი მექანიზმის გამოყენებით.
„გემის გიხონში ჩასვლის შემდეგ, AsstrA-ს გუნდმა ჩატვირთა სარეცხი კოშკი SPMT ტრაილერიდან საზღვაო ხომალდზე გემის ამწეების/ამწემექანიზმების გამოყენებით და მიიტანეს იგი პოლონეთში, გდანსკის პორტში. ყველა ერთეული გემიდან გადმოიტვირთა 3 მდინარის ბარჟზე (1 ბარჟა სარეცხი კოშკისთვის და 2 ბარჟა დარჩენილი 6 სატვირთო ერთეულისთვის) ამწეების/ამწემექანიზმების გამოყენებით“, - ამბობს მიგელ სალასმა, AsstrA IPL-ის ხელმძღვანელმა ესპანეთში.
ბორტზე სარეცხი კოშკის დამაგრების და დაფიქსირების შემდეგ გემი პოლონეთის გდანსკის პორტში გაემგზავრა. მგზავრობის დრო - 5 დღე.
გდანსკის პორტში სარეცხი კოშკი მდინარის ბარჟაზე გადმოიტვირთა იმავე გზით - Fairmaster გემის ორი ამწე მექანიზმის დახმარებით. ამის შემდეგ დარჩენილი 6 ერთეული კვლავ გადმოიტვირთა მდინარის ბარჟებზე.
„ამ პროექტში ყველაზე დიდი გამოწვევა იყო დროში შეზღუდვა. AsstrA-ს გუნდს სჭირდებოდა მთელი ტვირთის გადმოტვირთვა ერთ დღეში, რათა თავიდან აეცილებინათ გემის დაგვიანება. მიუხედავად რთული ამინდური პირობებისა, სამუშაოები იმავე დღეს 09:00 საათზე დაიწყო და 19:45 საათზე დასრულდა“, - დასძენს პატრიკ რიჩარდსონი, Asstra Industrial Project Logistics-ის ბიზნესის განვითარების ხელმძღვანელი.
ტვირთის ბოლო წერტილი არის ქალაქი პლოცკი, პოლონეთი.
ავტორი: ანეტა კოვალჩიკი.